stay high
Monday, June 10, 2013 @ 6:21 AM
Assalamualaikum,


Tomorrow. It's the important day of our life and the day that show us what we had done. That show us our sacrifice between a very short time to complete our practice. Last two weeks holidays, we sacrifice our energy, time and our vacations with family. Some of the member sleep at thier friend's house because thier family go for a vacation. Can you see those sacrifice that we give to our beloved marching band? Saya rasa ianya rugi kalau kami pulang tanpa kejayaan. Eventhough we didn't get the first place, I think we had do our best performance ever ! I never hate this marching band because my energy and spirit comes when I think of Brassband. Seriously, no cheating here ! Haha, okay. So tomorrow will be the day to show us whether we good or not in doing this performance. Susah, senang, suka, duka kami tempuhi semua ini bersama. Pada beberapa hari yang lepas, kami ada pertelingkahan dengan cikgu. Dan, sejujurnya, saya menangis tengok seniorsenior saya kena marah centu sekali. Kesian tengok depa. Kesian sampai saya pun menangis sekali. Sejujurnya, saya sayang DCSMB ini. Rugi kalau tak masukk badan beruniform ni. Dia memerlukan ketegasan, tapi ada masa jugakk kami berseronok. Kalau ada minat yang tinggi dekat pasukan pancaragam, mungkin awak semua dapat merasai kegembiraan ni ;) Dengan nama Allah, saya memohon jasa kamu semua untuk mendoakan kami semua agar berjaya di pertandingan esok. Saya berdoa agar Allah kekalkan semangat kami sehingga tamat pertandingan dan saya memohon agar berikanlah kejayaan kepada kami. Berikanlah kejayaan kepada kami sebagai tanda perhargaan untuk pengorbanan kami selama ini. Dan aku memohon agar layakkan pasukan kami ke peringkat kebangsaan. Aminn :')
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03