stay high
Wednesday, October 17, 2012 @ 2:08 AM
Assalamualaikumm,

Haa, today is 'HER' birthday . Her is Nurul Hana Hassan ! But, her boyy, cant be the first wisher sebab saya lupa -,- Boyfriend dia dah pesan, suruh tolong wish kat Hana nanti, pastu tolong gitau yang dia tak dapat bagi hadiahh .Aww, so sweet ==' Okay, now i'll story a little bit 'bout 'HER'

 Story 

17 Oktober 2012 adalah tarikh lahirnyaa, so sekarang umur dia dah Thirteen ! Ngehehehe . Old ~ Okayy, sepanjang saya kenal diaa, 

* She's sweet TALL -,-
* Cheerful girl, waktu pagi mai sekolah, semua tunggu kat luaq, buat REUNION duluu xD
* Dia selalu bagi ceramah kat aku, kalau aku ada masalah dengan Boyfriend aku, Hm.
* Talkative -,- Dalam SUPERNOVA lah .
* Gila kamera, kann? Hahahahha
* Tak mudah untuk dicintai, walaupun ada ramai orang yang dah mengaku yang depa suka kat dia, dia akan senarai dulu orang yang suka kat dia, dan dia akan pilih yang terbaik dan betul untuk diri dia
* Bersyukur apa yang dia ada :)
* Sports girl ;)
* Kemas, cantik, lawa, comel, pandai, suka melawan cakap orang, suka puji adik dia hensem, baik
* In a relationship, tapi sekarang tak tahu la
* Hidup rumah BIRU ! Hahahaha, waktu batch kami ada, rumah Biru selalu dapat no.2 ja, sebab ada rumah  Merah yang 'tuttttttt' tuu. Sekarang ni, dua-dua rumah sukan kalah -_-
* She's my neighbour in class
* Waktu ceramah kami bukan dengaq ceramah, tapi duk usya pakwe masing-masing xD
* Camera aku penuh gambar dia #_#
* Dia suka puji adik aku comel, What thee >.<
dan
* SHE ADMIT THAT SHE'S MY BESTFRIEND FOREVER, EVER, EVER AND EVER !

Ada lagu untuk hangg, Press Here  atauu  Here 
 End 
* Nanti, kalau hang nak kawin, kita kawin sama-sama auuu x)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03